Polskie Centrum Edukacji

Efektywne zarządzanie emocjami w biznesie


Korzyści:

  • zwiększenie samoświadomości własnych emocji i ich kontrolowania
  • poprawa efektywności działania i osiągnięcia wewnętrznej równowagi
  • zwiększenie wiedzy dotyczącej inteligencji emocjonalnej, empatii i ich rozwijania
  • rozpoznanie stresorów w pracy i umiejętność niwelowania ich negatywnych skutków

Program szkolenia:

  • emocje a efektywność działania: związek emocji i napięcia z jakością i skutecznością realizacji zadań (prawa Yerkesa – Dodsona), znak i treść emocji a osiągane rezultaty
  • Inteligencja emocjonalna a rozumienie uczuć i emocji
  • korzenie empatii i jej rozwój – empatia i etyka
  • technika rozpoznawania własnych uczuć
  • techniki rozwoju inteligencji emocjonalnej/ empatii
  • podejście racjonalne a podejście emocjonalne – siły i obszary do rozwoju
  • Świadomość emocji jako podstawowa zdolność funkcjonowania w grupie
  • Inteligencja emocjonalna w pracy - trening umiejętności i praca na realnych sytuacjach które mają miejsce w codziennej pracy – przykłady sytuacji związanych z dużym nasileniem emocji u pracowników a nowe sposoby reakcji
  • stres – różne sposoby rozumienia, rodzaje i objawy oraz konsekwencje stresu
  • sytuacje i czynniki wywołujące stres, indywidualny wzorzec stresu
  • stres zawodowy - sposoby radzenia sobie z powstałym napięciem i przeżywanym stresem (style, strategie i techniki redukcji stresu)
  • praca na stresorach wynikających z charakteru pracy uczestników wynikających z ich doświadczenia

Liczba godzin:   16


Instytucje zainteresowane szkoleniem prosimy o kontakt:

- telefoniczny 22 497-57-69

- emailowy szkolenia@szkolenia.pl.edu.pl